sobota, 26 listopada 2011

Nie mów że The Wanted nie interesują sie swoimi fanami

Jesteście bardzo obecni w mediach i na różnych portalach społecznościowych gdzie utrzymujecie kontakt z wieloma fanami? Czy czujecie że jako młodzi artyści musicie to robić?
Jay: Myślę że to kluczowa sprawa, to zdecydowanie pomaga. Dla nas to jest ogromna możliwość żeby pozostać w głowach ludzi. Na przykład jesteśmy obecnie w Ameryce i dla wielu innych artystów to oznacza że fani w Wielkiej Brytani moga już o nich zapomnieć. A w naszym wypadku, na drugi dzień wszyscy nasi fani dostają wiadomość na blogu który piszemy przez cały tydzień.(Max dodaje: i filmy). Więc nawet kiedy jesteśmy daleko oni wiedzą gdzie jesteśmy i widzą nagrania od nas. Zawsze i wszędzie. 
Max: Lubimy łączyc się z ludżmi. Nie jesteśmy tacy że zrobimy trochę, zdobędziemy fanów a potem  nie odzywamy sie do nich. Doceniamy każdego pojedyńczego fana i chcemy na tyle jak tylko możemy zrobic tak aby poczuli jakąś więź z nami a nie robimy to tylko dla telewizji.
Więc czasami odpisujecie swoim fanom?
Wszyscy: Tak!
Siva: Zawsze staramy się odpisywac
Nathan: Ja nawet zapraszam ich na herbatę!
Jay: Ja dzisiaj dostałem wiadomośc od fanki że obserwuje mnie na internecie, i że jest szalenie szczęśliwa bo Max odpisał jej na wiadomość i sprawił że miała dobry dzień!
Macie mnostwo fanów więc to musi zajmować wam bardzo duzo czasu. Czy to nie jest trudne nadążyć z tym wszystkim?
Jay: To nie jest trudne jeśli ci się to podoba. Nikt nie kazał nam robić tego co robimy.




5 komentarze:

  1. pff mi tam nie odpisywali na twitterze pajace ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też nie odpisali... oni tylko mówią tak przed kamerą a w rzeczywistości jest inaczej..

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też odpisali

    OdpowiedzUsuń
  4. i jeszcze nie odpisli, ale to nie powód, żeb od razu twierdzić że kłamią. Ja tam im wierzę. I love NATHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń