piątek, 25 listopada 2011

superbohaterowie

Jakim superbohaterem chciałbyś być?

Max: Kim chciałbym być? Byłbym batmanem
Nathan: Chcesz być batmanem
Max: Tak, i miałbym Toma jako Robin
Nathan: A co ze mną?
Max: Cóż, sądzę że chcesz czegoś więcej niż tylko założyć garnitur
Nathan: Uważaj co mówisz bo tak naprawdę wiem co w sobie dusisz
Max: Co?
Nathan: Kobieta Kot
Max: *śmiech* myślałem że więcej we mnie pingwina
Nathan:Nawet lepiej! Ja mogę być spidermanem
Max: Ale to Jay zawsze się wspina!
Nathan: Racja, to nie będę spidermanem byłbym supermanem
Max: Ale to Seev wygląda jak superman
Nathan: No dobrze, i ja chcę wyglądać jak superman! A co mi jeszcze zostało?
Max: *śmiech*
Nathan: Właściwie to chcę byc Dashem, wiesz tym Dashem z iniemamocnych
Max: O tak*śmiech*



0 komentarze:

Prześlij komentarz