środa, 23 listopada 2011

Wywiad z Tomem

Kolejny wywiad od ekscentrycznej:)


Najlepszy koncert, który zagraliście, to?

Człowieku, graliśmy na stadionie w Wembley, nie tak dawno temu. Na koncert przyszło około 70 tyś ludzi, to było szalone, było niesamowicie! Drugi najlepszy koncert jaki odegraliśmy był na boisku, to było szalone.

Kto według Ciebie jest geniuszem muzycznym w zespole?

Wg mnie jest to Jay.

A kto jest takim maniakiem muzycznym?

Również Jay (śmiech).

Co robiłeś, zanim dołączyłeś do TW?


Przez parę lat studiowałem na Uniwersytecie w Manchesterze geografię, ale potem zdecydowałem, że to nie dla mnie i porzuciłem to dla zespołu.

Podczas studiowania pracowałeś?

Nie było na to czasu, żyłem jak prawdziwy student. Pracą nie zawracałem sobie głowy, żeby być szczerym.

Opowiedz o swojej pierwszej pracy...


Pracowałem w McDonaldzie, zacząłem od samego dna tak naprawdę, ale to nic złego. Dużo się nauczyłem pracując tam, naprawdę. Praca tam pozwoliła mi nabyć różne umiejętności, poznałem masę ludzi, różniących się do siebie.

Pochodzisz z Bolton jesteś fanem tego miasta?

Oczywiście, wspieram moje rodzinne miasto.

Gdy byłeś młodszy, to marzyłeś o karierze muzycznej?

Kiedyś chciałem być solowym muzykiem, ale potem zdałem sobie sprawę, że lepiej czuję się w zespole. Uwielbiam mieć ludzi wokół siebie. A co do ulubionych zespołów, to od zawsze kochałem Oasis, The Beatles i Stereophonics.

Jakie jest najdziwniejsze pytanie jakie Wam kiedykolwiek zadano?

Ludzie się nas zapytali, czy jesteśmy grupą 'boysband', to jest oczywiste, że jesteśmy, a kim mamy być? Girlsband? (śmiech).

Jedna z fanek poprosiła mnie, żebym zadał Ci 2 krótkie pytania...mogę?


Jasne.

Chce wiedzieć, czy jesteś w związku małżeńskim ze starszą kobietą...?

(śmiech) Pewnie, jestem w związku ze starszą kobietą, także z samotna matką wychowującą dzieci, i oczywiście z rozwódką...

Jeszcze jedno pytanie od fanki...prosi Cię o numer telefonu...


Jeśli chce, to nie widzę problemu (śmiech).

Jak długo istnieje już TW?

Od września 2010r.

Gdzie widzicie siebie za 2 lata?

Chcemy podbić całą Europę, ale przede wszystkim chcemy dotrzeć do ludzi w UK.

Często wracasz do Bolton?

Nie byłem tam od 3 miesięcy, byliśmy bardzo zajęci. Jeśli znajdę chwile czasu, na pewno tam pojadę, by spędzić czas z rodzina i z przyjaciółmi.

Grasz na gitarze, ale również piszesz teksty piosenek, i komponujesz muzykę...

Do pierwszego albumu napisaliśmy sami 50% tekstów piosenek. Napisaliśmy to w jeden dzień, a firmom zajmuje to ok 3-4 dni. Gdy posłuchali naszych utworów, byli pod wrażeniem!

Dzięki Tom za wywiad, za poświęcony czas. Czy jest coś, co chciałbyś powiedzieć fanom?

Tak coś ode mnie i od reszty chłopaków: chcemy podziękować za wsparcie, za kupowanie naszych albumów. Jesteśmy szczęśliwi! Do zobaczenia na koncertach!

0 komentarze:

Prześlij komentarz