piątek, 2 grudnia 2011

The Wanted w Disneylandzie

Wywiad z The Wanted z Grudnia zeszłego roku, z którego dowiecie się o ulubionach bajkowych postaciach chłopaków, ich tradycjach świątecznych oraz postanowieniach noworocznych. Miłej lektury! ;D

Jakie są wasze ulubione księżniczki z bajek Disneya?
Max: O tak, ja lubię Kopciuszka.
Tom: Zrobiliśmy sobie z nią zdjęcie, po prostu do nas podeszła!Ona była z Anglii i znała nas.
Max:Nie moge w to uwierzyc, Kopciuszek wiedział kim jesteśmy!
Jay: A ja lubię Jasmine, ona jest naprawdę gorąca.
Siva: Tez powiem, że Jasmine.
Jay: A Nathan lubi małą syrenkę bo on lubi kobiety z zimną krwią!hahaha
Nathan: Zabawne...Ale ja lubię Śpiącą Królewnę.
Max: Tak to jest dobre, bo przynajmniej nie marudzi.
Nathan: I jest tania w utrzymaniu!
A jaki był wasz ulubiony film Disneya kiedy byliście młodsi?
Max: Piekna i Bestia albo może Pinokio.
Jay: Gdzie jest Nemo chociaż to nie było kiedy byłem młody. Ale to było dobre!
Nathan: A ja klasyka - Król Lew
Siva: Tak Król Lew, przywraca mi wiele dobrych wspomnień.
Tom: Zdecydowanie Król Lew. Chociaż myślę też że Piekna i Bestia. Możecie uwierzyć że Jay nigdy tego nie widział?
Max: Królewna Śnieżka co to był za film...I Księga Dżungli. Mogę wymieniać mnóstwo tych filmów. Walt trafiał w dziesiątkę!
Jay: Księga Dżungli wygrywa widziałem to!
Zbliżają sie święta czy macie w domu jakieś świąteczne tradycje?
Jay: Tak w drugi dzień świąt wszyscy do nas przychodzą. W dzień Bozego Narodzenia my odwiedzamy wszystkich idziemy do ciotek, wujków i dziadków potem idziemy do Pubu oglądamy tv i dużo jemy.
Max: Ja zawsze na Wigilię zostaje u mamy i wyciągam się na sofie, blisko telewizora oglądam horrory a w świąteczny poranek idę do domu mojej niani i spędzam tam cały dzień.
Tom: Nie jestem zbyt życzliwie nastawiony do świąt. A te potrawy to po prostu porażka zawsze oddaje to psu. Myślę jednak że w tym roku docenimy je nieco bardziej bo spotkamy nasze rodziny których w ciągu roku nie widzieliśmy zbyt często.
Nathan: To jest naprawde bardzo dobry czas dla rodziny, moja rodzina jest zawsze bardzo zajeta więcdobrze jest usiąść i się razem zrelaksować. 
Siva: My zawsze idziemy na pasterkę, potem rozkładamy krzesła wokół kominka i gadamy do piatej rano.
Nathan: Chłopaki, będe tęsknił za wami w te święta.
Tom: A ja za tobą nie!! Ha Ha Ha
To był dla was niesamowity rok, co chcielibyscie dostać na święta?
Jay: Ja bym chciał obejrzeć Avatar 2 ale muszę czekac 2 lata . Zwykłe filmy wychodza naprawdę szybko ale w tym wypadku to trwa wieki.Zamiast tego chce nowy ładny plakat do mojego pokoju.
Max: Będę teraz oklepany ale szczerze mówiąc po prostu chcę byc w domu z psem i rodziną.
Siva: Tak, też chcę byc w domu. I chcę żeby każde dziecko dostało Wanted album pod choinkę.
Tom: A ja chcę żeby nasza trasa koncertowa sie wyprzedała.
Czy byliście grzeczni, myślicie że Mikołaj was odwiedzi?
Tom: Nie, nigdy nie byłem grzecznym chłopcem.
Nathan: Spotkałem Mikołaja w Disneylandzie i byłem pewny że znajduje sie na jego liście tych dobrych ale on powiedział że nie!Powiedział że byłem bardzo niegrzeczny
Zbliża się koniec roku, robicie jakieś noworoczne postanowienia?
Jay: Mam zamiar nie jeść mięsa.
Max: On jest wegetarianinem więc to łatwe. Ja mam zamiar zapuszczać włosy przez 8 miesięcy. Prawdopodobnie się to nie uda ale moge spróbować.
Tom: A ja zapuszczę brodę.
A co będzie z The Wanted w 2011 roku?
Max: Nowy singiel, nowy album i mnóstwo koncertów gdzie każdy może przyjść i nas zobaczyć.
Nathan: I mam nadzieję że dużo więcej!
Siva: I nasza pierwsza trasa koncertowa której nie możemy sie juz doczekac.Już wymyśliliśmy kilka świetnych pomysłow.


0 komentarze:

Prześlij komentarz