piątek, 17 lutego 2012

14 komentarze:

  1. http://storythewantedpl.blogspot.com/ tutaj masz mój nowy blog ;) przepraszam , ze tutaj to pisze , ale nie moge znależć tamtego postu ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde. A co tam pisze ?

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę wysłać to w większym formacie, jeśli ktoś chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyślij w większym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to podaj mi Twojego emaila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noo, ok Marthisssa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez bym prosiła w większym formacie bo nie moge rozczytać xd mój e-mail to: monika.jackiewicz4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też proszę w większym formacie:dag667@wp.pl dziękuj:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę!! paulusia.7@amorki.pl z góry dzięki; ]

    OdpowiedzUsuń
  10. adailaura21@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń