wtorek, 14 lutego 2012

Prezentacja

Oto po wielu problemach, usterkach i takich tam innych przedstawiam wam tak długo wyczekiwaną prezentację walentynkową dla The Wanted. Za pomoc przy prezentacji i zaangażowanie chciałam przede wszystkim podziękować Monie, która w bardzo dużej mierze przyczyniła się do zbierania prac. Dziękuje też Sandrze (moja ciocia dobra rada) i Weer, dzięki którym ta prezentacja nie zmieniła się w jakiś marsz żałobny,no  i oczywiście Michałowi za motywację;) Dziękuję też wszystkim za nadeslane prace i filmiki, no i naszym dziewczynom z czatu za wsparcie:D Także Sylwii czyli ekscentrycznej za pomoc w tłumaczeniu:) Troche sobie pogadałam, no ale to było konieczne ;P A i jeszcze jedno...Wszelkie pochwały kierujcie do mnie ,ale w razie jakiś zażaleń czy skarg to zwracajcie się Sandry:)

12 komentarze:

  1. świetne , megaa , boskiee ! ♥
    wyszło genialnie !


    i nie masz za co dziękować ; ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, świetne ;D Udane jesteście :>

      Usuń
  2. zarąbiste xdd
    a końcówka wymiata xd
    teraz napewno przyjadą do Polski

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudooowna prezentacja ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, świetne. Ptzy końcówce normalnie z krzesła spadłam ;-P Martha

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło :)
    Pierwsza dziewczyna- gra na gitarze urzekła mnie po prostu tą piosenką :) I gratuluję wszystkim, ja bym się nie odważyła zaśpiewać, zresztą współczuję gdybyście musiały mnie słuchać ;)
    Teraz żeby tylko to zobaczyli, a na pewno przyjadą. Zwłaszcza po końcówce filmiku Hahaha ;D

    -R

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wyszło
    a końcówka jest po prostu świetna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie !!! Końcowka mnie rozwaliła .. :)
    Zaczepistee < 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :D A końcówka najlepsza xDee

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również dziękuję za współpracę :* Cieszę się, że mogłam być tego częścią :) Z dużą pewnością mogę stwierdzić, że opłacało się czekać dzisiaj do 4 rano, żeby zobaczyć wstępny projekt i jeszcze trochę go ulepszyć :) Praca jest świetna! :) Gratuluję wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. Cieszę się, że końcówka Wam się podoba ;)

    I krótki apel do wszystkich. Rozsyłajcie to do wszystkich TWManiaków, swoich znajomych i nie tylko, a także do zespołu :) Niech ta prezentacja dotrze do jak największego grona odbiorców. A potem pozostaje nam czekać na rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. końcówka najlepsza haha xd

    OdpowiedzUsuń