niedziela, 18 marca 2012

Dziękujemy !

Dzisiaj na naszym blogu mamy już ponad 100 tys. wejść ! Rany, rany ! ♥ Cieszymy się, że ktoś zauważył, że się staramy.:) Rev założyła tego bloga, ale ja jestem z nią od samego początku i od niedawna też jestem jego autorką.:) Dzięki niemu spotkałyśmy wielu wspaniałych ludzi, dla których możemy to robić... Bez Was też nie byłoby tak fajnie.:)
Dziękujemy za : - 144 dni
                                 - 436 postów
                                            - 927 komentarzy.;*
Mamy nadzieję, że liczba wejść wzrośnie, a nasza rodzinka stale będzie się powiększać ! :) 
Rev & Sandziaa ♥


EDIT: Tak wogóle to planowałyśmy nagranie filmiku z podziękowaniami ale uznałyśmy, że pokazywanie wam  naszych twarzy może zaszkodzić popularności bloga...No przynajmniej ja tak uznałam:) -Rev

17 komentarze:

  1. kocham tego bloga ! <3 to chyba ja powinnam podziekowac, ze go prowadzicie. ;* dziekuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ten blog jest zarąbisty !!
      Kocham go. Bez niego nie wiedziałam nic o TW.
      Tak to wiem wszystko ;)
      Dziękuje wam ;**

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. To 100% prawda :D I nie wygłupie się powiedzeniem do was :
      We Glad You Came <3 <3 dziękujemy, że jesteście :***

      Usuń
  2. większość komentarzy to dzięki mnie. :DD
    - Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!
    I to ja dziękuję, że go prowadzicie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no to ja dziękuję że go prowadzicie... bez was było by nudno XD
    Kocham Was <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham tego bloga.! <3
    I rodzinkę.! ;******
    Moje czubki.! ;D
    Rev & Sandziaa - dobra robota.! ^^
    Gratuluję, i dziękuję.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    I życzę kolejnych, nie 100 tys. wejść, a min. miliona, a nawet i więcej ;)
    #TWFanmily <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję , bez was nie dowiedziałabym tylu ciekawych informacji o chłopakach . Jesteście super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten blog jest świetny!!! Uwielbiam The Wanted a dzięki wam jestem z nim na bieżąco. Świetny kontakt z czytelnikami (tu z góry dziękuję za odpowiedź na moje pytanie dotyczące tej pani z WW) Jeszcze raz wielkie dzięki !!!
    Pamiętajmy, że The Wanted ma w Polsce też fanów (nie tylko fanki) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tego bloga!!Dzięki nim wiem co się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, zasługujecie na sto tys., nawet więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i dziękuję :)
    - hilal

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego bloga :)
    Gratulacje :*
    Życzę kolejnych sukcesów ( m. in. sprowadzenia TW do Polski :]):P

    OdpowiedzUsuń