sobota, 24 marca 2012

Plotki :)

Od kiedy chłopcy napisali, że wkrótce usłyszymy mega newsa, zaczęły  się pojawiać różne przypuszczenia, o co może chodzić. Niektórzy myśleli, że chodzi o zaręczyny Toma lub Sivy. Niestety, nie tym razem. Ich partnerki, Kelsey i Nareesha zdementowały to.:) W takim razie musimy posłuchać panny Belle i "zgadywać dalej" :D

(tłum. Ludzie myślą, że ja i @TomTheWanted jesteśmy zaręczeni. To jest zupełnie coś innego. Nie on i ja.)


(tłum. Nie, ten news nie jest taki, że jestem zaręczona. (nie jestem). To jest lepsze od tego ! )


Tak sobie teraz myślę. Co może być lepszego od zaręczyn ? Ślub ! Ale bądźmy cierpliwi, wkrótce się dowiemy.:) A Wy co myślicie ? O co może chodzić ?

4 komentarze:

  1. Pewnie Nathan ma dziewczynę hehe albo Jay albo coś w tym stylu hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wydaję, że chcą nam pokazać nową piosenkę ;) cos tak czuję ;D
    To napewno nie jest to, ze Nath albo Jay maja dziewczynę ;;]
    Oni sami powiedzieli ze nie chca by ich przyszle dziewczyny byly scigane przez paparazzi ;)
    To na 100 % piosenka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak by to była piosenka to Nareesha nie napisałaby "It's better than that!" by napisała coś podobnego jak Kelsey jeśli chodziłoby o piosenkę

      Usuń
  3. Tajemnica się wyjaśniła ;)
    Jednak z niecierpliwością czekam na zaręczyny Sivy z Nareeshą, tworzą śliczną parę :)

    OdpowiedzUsuń