poniedziałek, 9 lipca 2012

...

Zaczyna się ? Bardzo Was proszę, przystopujcie z takim zachowaniem. Wyzywanie mnie od szmat, kurw itp. nie jest fajne, jeśli o tym nie wiecie. Mam wrażenie, że niektóre zbytnio się pewnymi rzeczami przejmują. Na tym blogu i czacie nie kończy się świat. Zrozumcie, powiedziałam prawdę, a pewne osoby się z tym pogodzić nie mogą, więc mnie obrażają. Jest mi przykro, bo takie rzeczy muszę pisać w moje urodziny. Skończy się na tym, że czat zostanie usunięty, bo on nie jest do tego przeznaczony. Zawiodłam się na kilku osobach.

2 komentarze:

  1. Nie wiem dokładnie o co chodzi, ale dziewczyny dajcie sobie spokój, więcej luzu! TWFanmily powinna się wspierać, a nie kłócić... Nie rozumiem takiego zachowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo nie wiem o co chodzi ale sadząc po tym co napisałaś tak nie powinno być. mona tak samo myślę TWFanmily powinno się wspierać !! Jesteśmy jedną wielką rodziną i w rodzinie ok występują kłótnie ale takie przezwiska to chyba raczej nie ??

    OdpowiedzUsuń