czwartek, 23 sierpnia 2012

Coś o Wanted World

Wanted World to projekt, który pozwoli fanom na jeszcze lepsze poznanie zespołu. Dzięki temu będziemy mogli obejrzeć filmy zza kulis, wysłuchać najnowszych utworów znacznie wcześniej i wiele więcej. Niestety, to nie jest takie proste, jak nam się wydaje. Złote członkostwo kosztuje 40 funtów, a platynowe 100. Oczywiście droższe pozwala na znacznie więcej. Na szczęście, bez tego również obejrzycie filmiki, zdjęcia, jednak później niż członkowie. Nie będę Was do niczego zachęcać, ponieważ wiem, że nie wszystkich na to stać. Dla mnie to nie ma sensu i nie będę wydawać na to tyle pieniędzy. Swoje przemyślenia na ten temat piszcie w komentarzach. Jeśli chcecie o coś zapytać, to pytajcie, odpowiem :)

3 komentarze:

  1. O matko. Mi nawet rodzice płyty nie chcą kupić ( co z resztą też w sumie nie ma sensu, bo wszystko jest na necie...) , a co dopiero jakieś członkostwo.. ! Ale to jest bezsensu, skoro i tak je zobaczę..

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogeeee. 100 funtów, czyli ponad 500 zł. żal. Jeszcze mnie nie pogieło do końca ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogo, ale dobrze, że w ogóle da się obejrzeć. A jak będziecie wrzucać na stronę filmiki, to mógłby je ktoś tłumaczyć na polski? Mój angielski jest jeszcze troch słaby, a chciałabym wiedzieć kto co mówi. :) Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń