czwartek, 9 sierpnia 2012

Wiem,  że dziwi Was zaistniała sytuacja, mnie też. Jest mi przykro,ale na tym świat się nie kończy. To decyzja Rev, musimy ją uszanować. Ona wie, że w każdym momencie może tu wrócić. Ja chciałam Ci podziękować za wszystko, bo gdyby nie ty, nie byłabym tu, gdzie jestem. Tobie zawdzięczam wiele rzeczy. Dziękuję;*
A blog będzie funkcjonował nadal. Nie po to coś było tworzone tak długo, żeby teraz z tego rezygnować. Mam nadzieję, że liczba czytelników będzie taka sama lub nawet większa.
Kocham Was <3
Sandra

2 komentarze:

  1. Dzięki Bogu.. XD Ciesze sie . Bo Blog jest naprawde zayebisty.
    <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tobie też zawdzięczam wiele rzeczy i dziękuję ci za to:* Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe ale sama rozumiesz jaka jest sytuacja i ,że nie jestem w stanie dalej wchodzić na tego bloga. Ale wierzę, że sobie poradzisz i że będzie jeszcze lepszy niż za moich czasów:)

    OdpowiedzUsuń