niedziela, 27 listopada 2011

"Siva Diva"

Wasza własna trasa koncertowa zaczyna się w Marciu czy będziecie miec jakieś szczególne wymagania, po tym jak mieliście okazje koncerowania z Bieberem?
Jay: Ostatnio nam powiedziano żebyśmy je nawet trochę zwiększyli bo ostatnio bylismy lekko nudni.
Nathan: Siva jest jedenym z nas który jest divą!
Siva: Naprawde nie jestem divą! Mówią na mnie "Siva diva" ale ja jestem po prostu Siva!
Nathan: On to ma wymagania...
Siva: Ale to są podstawy - spray do ciała, kiedy schodzimy ze sceny cali spoceni, jeszcze żel do włosów i piwo
Tom: Zamierzam wymagac sobie dziewczyne Justina Biebera. Selena jest potwierdzeniem tego że Bieber zrobił dla siebie dobrze.
Jay: A ja bym chciał zwierzę które będzie serwować nam jedzenie.Koza przynosiłaby nam Nandosy a szympans mógłby zrobić nam obiad!


Dziwne ma Jay te wymagania..;p

1 komentarze: