niedziela, 5 lutego 2012

Porady od chłopaków z gazety TOTP


Kryzys pewności siebie

Stresuje się i jestem niespokojna jeśli chodzio najprostsze rzeczy. Nienawidzę publicznego przemawiania, i uważam że to naprawdę trudne zawrzeć przyjaźń.  Jestem nerwowym wrakiem. Proszę,możecie mi pomóc?
Siva mówi: Kiedy zaczynałem w zespole dostawałem nerwowych drgawek przed każdym koncertem który mieliśmy. Nawet przed występem w szkole dla 500 dzieciaków, więc wiem dokładnie jak się czujesz. Moja rada to stań twarzą naprzeciw strachowi. Nikt nie wie jak bardzo się denerwujesz-więc udawaj pewność siebie zanim ją poczujesz





udręka z BO(Z ang. Body Odor- zapach ciała)
Mam przyjaciółkę z BO i nie wiem jak jej to powiedzieć. Nie chcę zranić jej uczuć, ale inni ludzie to zauważają, i mówią różne rzeczy za jej plecami.
Tom mówi: Jesteś dobrym przyjacielem że próbujesz rozwiązać problem jej zapachu.  Dlaczego nie kupisz dezodorantu i kiedy jesteście we dwoje, po prostu powiedzieć „ mam dla ciebie fajny dezodorant, chcesz spróbować?”

Sekretny pocałunek
Jest pewnien chłopak którego naprawdę lubię i który mnie pocałował, więc  zgaduje że też mnie lubi. Ale to wygląda jakby wciąż chciał robić ze mną wszystko w sekrecie przed kumplami. Co  powinnam zrobić?
Nathan mówi: Myślę, że ten koleś  boi się swoich kolegów, zaangażowania, i narażania tego co jest między wami, więc on chce żeby rzeczy potoczyły się wolniej, i zobaczyć jak wszystko się potoczy. Zbyt wielu ludzi angażuje się  za szybko, co wcześniej przydarzyło się także mnie. Jeśli pocałował Cię po tym jak cię polubił-to zdecydowanie dobry start!

Wymrożony
Odkąd rozpoczęłam szkołę średnią zeszłego roku , we wszystkim jestem pomijana. Nikt nie nazywa mnie po imieniu albo jakkolwiek, ale bez znaczenia jak dużo razy próbuje się zaangażować, ludzie pomijają mnie. To mnie przygnębia.
Jay mówi: Jeśli interesujesz się czymś jak sztuka, muzyka czy szachy, dołącz do klubu aby poznać ludzi podobnych do siebie, tą drogą będziesz miała coś do wspólnego. Wysyłam tez wiadomości do innych mówiące: „przestańcie pomijać Morgan!”


 Duży dystans
Dowiedziałam się, że mój chłopak się przeprowadza, a jego nowy dom będzie oddalony o 5 godzin drogi. Jestem bardzo zdenerwowana. Co mogę zrobić?
Max mówi: Jesteś zobowiązana do zdenerwowania bo to wygląda tak jakby były to miliony mil, ale zaufaj mi że tak nie jest. Jestem po drugiej stronie świata od Michelle przez wiele czasu, ale kiedy znowu jesteśmy razem jest lepiej niż kiedykolwiek. Po prostu trzeba czasu by się do tego przyzwyczaić. Możecie dzwonić przez cały czas, i też używać Skype.

2 komentarze:

  1. Ooo.. jakie słodkie. Fajne te porady. Nathan mnie zastrzelił. Jakie to głębokie... ;-* Ciekawe o kim mówił ...

    Martha ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze odpowiedzi? Nathan'a i Max'a :)
    Zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń