niedziela, 5 lutego 2012

Siva: "Piękno nie jest wszystkim"

Posiadanie zdrowego umysłu i ciała jest ważne.
Dużo pracujemy i jeśli nie pozostajemy stosunkowo zdrowi chorujemy cąłkiem szybko-i jeśli jeden z nas jest chory wtedy żaden z nas niemoże pracować. Jesteśmy teraz bardzo zajęci i to ciężko jest nawet iść na siłownię, ale używam wagi w domu kiedy mam taką szansę. 
Chcę wyglądać dobrze...
Nie zawsze sprawdzam jak wyglądam wychodząc ale kiedy jeśli złapię refleksje że będę słabo wyglądał-nie chciałbyś uśmiechac się i mieć wielkiego kawałka szpinaku w zębach prawda? Chcę dobrze wyglądać.
Chętnie powiedziałbym do chłopaków :"Masz hardkorowy pryszcz na twarzy" albo "Masz coś na zębach". Doceniliby to. Tak myślę.
Piękno nie jest dla mnie wszystkim...
Kiedy byłem modelem, byłem w przemyśle który opierał się na wyglądzie.Spotkałem wiele pięknych dziewczyn ale okazały się straszne.To zdecydowanie odrzuciło mnie od pięknych dziewcząt. Tak długo jak dziewczyna jest wyzwaniem, ma ładne dłonie, jest pewna siebie i ma dobrą moralność, jestem szczęśliwy.
Jesteśmy normalnymi chłopakami...
Powiedziałbym że jesteśmy szcześliwi z tego co mamy.Wiem, że mam cąłkiem chude ciało ale to nie takie straszne I nie wstydze się tego.  Uważam że zawdzięczam to sobie pracą nad moimi plecami przez kilka lat
Kiedyś pękły mi spodenki na sali gimnastycznej....
Stawałem robiąc przysiady i trzymając ciężarki i jak się zgiąłem to one podzieliły się aż do pleców. Cała sala to zauważyła! No i raz też byłem zagadywany kiedy brałem prysznic. Byłem trochę zły. Nie przeszkadzaj kiedy ktoś bierze prysznic!

1 komentarze: